Мектеп / Бағалау жүйесі

Бағалау жүйесі

Біздің мектеп оқушыларының тоқсандық және жылдық бағаларын қою үшін Білім және ғылым министрлігі қабылдаған критериалды бағалауды қолданады. CBA – бұл басқалардың жетістіктеріне сілтеме жасамай, алдын ала белгіленген сапалар немесе критерийлер жиынтығы бойынша оқушылардың білімін бағалау процесі (Браун, 1998; Харви, 2004).

CBA тоқсан бойы бағалаудың екі түрін қамтиды – формативті және суммативті.

Формативті бағалау әдісінің мақсаты мұғалімдердің өз білім беру әдісін жақсарту үшін үздіксіз кері байланысты ала отырып, оқушылардың білімін бақылап, сапасын жақсарту болып табылады.
Нақтырақ айтқанда, формативті бағалау:

• оқушыларға олардың күшті және әлсіз жақтарын және жұмысты қажет ететін осал тұстарын анықтауға көмектесу
• мұғалімдерге оқушылардың қай жақтан қиналып жатқанын анықтауға және туындаған мәселелерді дереу шешуге көмектесу

Суммативті бағалаудың мақсаты – оқу бөлімінің соңында оқушының білімін қандай да бір стандартпен немесе эталонмен салыстыру арқылы бағалау. Сонымен қатар, оқу жоспарының белгілі бір бөлімі немесе тарауының соңында мұғалімдер бөлім бойынша жиынтық бағалау жүргізеді (осы бағалау құралдарының барлығы тоқсандық бағаның 50% құрайды); бұл ретте тоқсанның соңында мұғалімдер тоқсандық бағаның 50% құрайтын тоқсан бойынша жиынтық бағалау жүргізеді.

Тоқсандық және жылдық бағалар келесі индекске сәйкес есептеледі:
Оқушылардың бағалары Kundelik.kz және Edupage.org мектепті басқару платформасында қолжетімді. Егер осы қосымшалар олардың мобильді құрылғыларында орнатылған болса, жүйеге тиісті баға енгізілген сәтте оқушы мен оның ата-анасы мобильді қосымшасы арқылы хабарландыру алады.
Made on
Tilda